Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Tuesday, October 16, 2012

...meet my 'conception of madness'...

...alhamdulillah!
aku slamat diijabkabulkan dgn dia. maka, bermulalah satu episod baru dalam hidup aku. kalau bleh aku takmo dah cite yg sedih-sedih kat blog ni. aku nak cite yg hepi-hepi je supaya bila aku baca balik, aku akan senyum sowang-sowang. kang kalau aku tulis yg sedih-sedih, nnt aku gak yg akan sedih balik. takmo arrr... enuff is enuff okehhh!

skrg aku lah yg diberi gelar 'cik puan joe slaughter', ganas ek gelaran baru aku ni muahahahahaha (gelak mesti kna evil supaya sesuai dgn gelaran). tu nama samaran tok laki aku. nama tu dah sebati dgn dia sejak tahun 90an lg. sape yg minat band sil khannaz, kalau tak kenal dia, aku nasihatkan lebih baik takyah minat lah... rentikan lah jd poser k? sbb tok laki aku dah join band ni dr album sulung dorg lg, CONCEPTION OF MADNESS, yg brada di pasaran pd tahun 1992. masa tu aku baru tingkatan 4, comot gle, hitam legam mcm anak india. dia plak masuk umo 20thn, dia tgh hot hot sizzling mereciks sgt masa tu...



...ewahhh, steady tok laki aku, se-nafas jer!
well, tak aci jugak arrr... coz nama aku pendek jer, senang lah nak se-nafas tak gitu? tp aku puji salute jugak lah coz masa aku tgk balik time ni kat video, nmpk ketara gak debaran gemuruh dia masa tok kadi genggam tangan dia tu.... terangguk-angguk tah apa kes... bila aku tanya dia apsal angguk-angguk, dia ckp dia tgh headbanging muahahahahaha... smpt lg okehhh! 


 ...sian anak aku dah pengsan kat pangkuan aku masa ni! 'mat bear' wajib ada bersama, takleh tinggal. ralat gak bila fenriz trtido sbb dlm kebanyakan gmbr dia takde sama, tp nak wat cemana takkan nak kejut plak dia kan... huhuhu... dia letih sgt sbb dr pg smpi ke ptg hyper sgt dok mainnnnnnn jer kejenyer, bila malam bateri kong awal sgt plak! aisehhh, dia dok cranky dr pukul 8mlm, puas mama idd dia pujuk tetap dia wat hal merengek-rengek gak... rupanya dah ngantuk sgt! padahal hari-hari dia tanya bila mama nak kawin? bila mama nak kawin? on that day itself, dia plak bleh tdo... alahaiii anak omak!


...sah brgelar suami isteri tepat jam 9:35mlm pd 8 sept 2012...
syukur sgt2 kpd Allah SWT kerana akhirnya kami disatukan dlm sebuah majlis yg sederhana tetapi sgt meriah. tetamu yg hadir melebihi jemputan. tatau cemana bleh kna serbu. walaupun dah plan nak wat senyap2 je sbb majlis pun secara kecil-kecilan tapiiii mmg sungguh di luar jangkaan bila tgk jumlah yg hadir... sampaikan makanan tak cukup... apapun terima kasih kerana sudi dtg sama-sama meraikan cinta kami... alhamdulillah....

4 Comments:

Blogger faizal abd fathi said...

tahniah .... semoga berkekalan hingga akhir hayat...amin...

Friday, October 19, 2012 10:27:00 PM  
Blogger ...$weE+ 666... said...

...tima kasih... tahniah wat faizal & eja jugak!!! owg nak tgk pix!

Friday, October 19, 2012 10:38:00 PM  
Blogger norhasra radzuan said...

x lmbt lg rase yer nk wish akak n abd joe.. SELAMAT PENGANTIN BARU.. Tahniah.. Selamat Diijabkabul n bersatu utk selame yer.. semoga berkekalan hingga ujung nyawe.. amin..

Wednesday, October 24, 2012 10:47:00 AM  
Blogger ...$weE+ 666... said...

...tima kasih utk doa sera buat kami brdua, aamiin... :-)

akak pun doakan sera & ijal cepat2 kawin, dipermudahkan smua urusan... smoga cinta semakin segar & indah... insya Allah!

Wednesday, October 24, 2012 3:40:00 PM  

Post a Comment

<< Home